Sagan om ringen, wheyzapzo

Sitter i min säng och är jävligt trött..., ska berätta lite om gårdagen.


Igår sa hade jag, gabbe, elin och cyklopet ett så kallat sagan om ringen maraton, vi skulle se på alla tre filmerna i ett kör.
Jag hade räknat ut att det skulle ta ungefär 11,5 timmar eftersom vi kollade på dom förlängda versionerna.

Vi började titta vid 20.15 och första filmen gick sömnlöst förbi.
I mitten av andra filmen så drog cyklopet hem, hon var trött. I slutet av den så höll jag nästan på att somna, men med lite kaffe i kroppen så blev man ju lite piggare.
Tredje filmen var för mig jobbig att titta på eftersom att jag nicka till hela tiden, men elin och gabbe såg till att jag var vaken.

08.10 så kunde vi stolt säga att vi hade sett alla filmerna i ett kör.
Alltså jag har aldrig gråtit så mycket till tredje filmen som jag gjorde igår.., det var otroligt starkt.
Det tog alltiså 12 timmar att ta sig igenom tidernas bästa triologi.., men då  hade vi några kaffe och luft pauser mellan filmerna också.

Somnade klockan 10.00 och sov en timma sen drog jag och elin..
Jag var hemma runt 13.00 och somna direkt.


En lyckad kväll, oh yes! Vi ska lätt göra om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ville bara önska en härlig helg
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-31 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0