sjuk på bloggandet

Kolla min blogg och insåg att det redan har gått lite tid sen jag skrev sist, inte bra, jag som hade bestämt mig för att bli en aktiv bloggare..., aja jag får väl leva med att jag är en seg bloggare. mhö bajs

Jag är sjuk, feber och shit, mehhehe
Det ända roliga som har hänt i mitt händelsefulla liv  är väl att jag äntligen har bestämt mig för vilken väg jag ska välja.
Nu när jag har valt så känner jag att jag kunde inte ha valt en bättre väg, I'm so happy!

Ehh jaa jag pratar i gåtor, take it or leave it lixom!
Yes Box, jag vill delta i ett poetryslam, jag skulle lätt vinna, ehehe höhö, eh nee.

Bajs människor, adjö Mr Tom
jag vet inte så fråga inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0