Jag vill bli en seriös bloggare

Nu sitter jag här på morgonkvisten och har fått en lysande idé! Jag ska bli en seriös bloggare.
Jag menar hur svårt kan det vara att vara lite seriös?

Okej, först och främst kanske jag måste komma på något seriöst att skriva om....

Dagens ämne... Tomater.
Nu kan man ju fråga sig om tomater är seriösa.., och jaa, jag tycker att dom är det.
Så tomater, dom är röda eller gula eller gröna., men det är ju sant att färgen kanske inte spelar så stor roll om man bara tycker om att äta tomater.
Jag tycker om att äta tomater, speciellt dom små babytomaterna.

Så tror ni att man kan få cancer av tomater? hmm
självklart så kan man få dödlig cancer av tomater.
Så jag tänkte avsluta detta seriösa blogginlägg med att säga...... ÄT TOMATER GOTT FOLK!

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon!

Hur mår du då?

2009-03-11 @ 09:04:20
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: mangs

om jag var en tomat, hade du ätit upp mej eller bara slickat lite för att kunna ha kvar mej längre?

2009-03-11 @ 15:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0