Japan mix är gott

Mitt seriösa bloggande fortsätter...., dagens ämne, Cyklopet.

När man tänker på Cyklopet så får man en varm känsla i kroppen, man vill bara hoppa upp i luften och skrika något helt random som "JAG HAR EN CYKELPUMP I BAKEN!" ioförsig så kan ju det tolkas negativt, men när det kommer till Cyklopet så bara blir allt positivt!

Tänk dig en tråkig deppig dag, alltså deprimerande, det är ju så lätt att man blandar ihop depp med den amerikanska skådespelaren Johnny Depp.
Så tänk dig alltså att du är ledsen/arg och bara känner dig allmänt mordisk, då ska du börja tänka på Cyklopet! du kommer garanterat inte vara ledsen/arg längre!
Nu kanske ni undrar, vem fan är Cyklopet eller är det kanske en sak? jaa du, fråga för fan inte mig för jag har inte en blekaste aning.
Cyklopet är ett roligt ord!


Kärlek och mera hallon


Kommentarer
Postat av: CYKLOPET

Jag är CYKLOPET din mört^^

deppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdepphihi

hjärta på dig

2009-03-17 @ 13:09:28
URL: http://honmedlyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0