Oj oj oj, livet är grönt

Jag känner mig lite mysko, det tar ju så mycket på en när man är en seriös  bloggare., men bli inte rädda, jag ska inte sluta blogga!

Dagens ämne är skolans muffins.
Jag tycker personligen väldigt mycket om muffins, men det finns ett problem, dom är för dyra i skolans caféteria!
Tänk dig en liten god sak för 8 jävla kr! Det är ju skandal!
Så vad kan man då göra för att få ner priserna?
jag har några förslag.
* Börja baka muffins själv! mycket mer ekonomiskt.
* Ni som säljer muffins med plastomsalg, SÄNK ERA PRISER!
* Var snäll någon dag och sälj allt för 5 kr


Så till er alla muffinsälskare, ta det lugnt och andas ut, snart är muffins gratis!

Kommentarer
Postat av: mangs

varför är muffins i amsterdam ännu dyrare??

2009-03-23 @ 12:56:57
Postat av: Julia

Skojar du eller? Hos oss kostar en halv jävla fralla 9kr!!! EN HALV! Och en sport luch (choklad) -> 15kr!!

Ni har lyx!

2009-03-31 @ 20:37:09
URL: http://vaniljsmak.blogg.se/
Postat av: Julia

tihi sportlunch ;)

2009-03-31 @ 20:37:57
URL: http://vaniljsmak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0