Ont i huvudet, men fortfarande seriös

Dagens ämne är sega tangentbord.

Jag tror nog att alla håller med mig om att sega tangent bord kan förstöra en stressad människas vardag.
Det får en att bli arg och detta kan gå ut över andra människor som i sin tur också kan bli arga.
Detta låter ju inte bra och det är sant, det är inte bra!

Just nu så sitter jag och testar denna fantastiskt fina teorin.
Jag kommer nu att skriva upp texten på Bä bä vita lamm och så får vi se hur lång tid det tar innan jag blir arg.

Bä bä vita lamm har du någon ull
Jaa jaa kära baenrrnnnnnn


Jaa nu ser ni att det gjorde mig arg rätt så fort.
Mitt råd till er privatpersoner är att undvika datorer med segt tangentbord och mitt andra råd till er som misshandlar våra tangentbord så att dom blir sega, SLUTA UPP MED DOM FASONERNA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänker läsa din blogg. Så fortsätt vara seriös bloggare, annars slösar du min tid.

2009-03-31 @ 12:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0