blö blö blubb

Hemma från skolan.., hungrig som en gnu och smärta i magen. Jag dansade för mycket i onsdags så jag har träningsvärk..

Joo, det var så att jag och några kompisar var ute på krogen i onsdags. Jag är ju inte den som festar på en vardag, men när ens kompis fyller 18 så har man typ inget val.
Vi hade det så kul trots att vi var hur trötta som helst.
Under kvällen så hände det många roliga saker.
*Gaywomen kom och livade upp stämmningen
*Kakor är den nya grejen!
*Lejonkungen på isländska
*Harry Potter The Musical
*Dans till en grym trubadur
*Gratis

Så otroligt kul. En tjej i min klass jobbar på Harrys så hon fixa in oss gratis + att vi slapp betala garderoben, så underbart! Sen så fick jag en drink av Anna, hon ville tydligen inte ha mer sa hon. När jag sitter på en soffa och dricker så petar en vakt på mig. Jag bara vadå? han bara eh det låg en 20-lapp på golvet. Självklart tog jag emot pengarna. Senare så bjöd Gabbe mig på en cider, så snällt.
Så lyckad utekväll, första gången jag verkligen har tjänat på att vara ute på krogen.


Okej jag vet att detta var typ värsta fjortisinlägget, men lite sånt är alltid kul att skriva om.., och om ni är lite som jag så tycker ni säkert om att läsa det ibland också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0