lite hungrig faktiskt

Mhö! Jaa, men bra Dannie, Mhö! det är ju en jättebra början på ett blogginlägg, vad stört egentligen.
Är mhö ens ett ord? I don´t think so

Idag så hade vi förberedning inför svenska B nationella prov, den muntliga delen. Det var jag och tre tjejer från min klass i en grupp. Vi kommer in i klassrummet och lägger märke till att våran lärare har en liten lärarkandidat med sig. Det konstiga med detta är att vi lägger märke till honom, men eftersom han väljer att inte presentera sig så blir han ignorerad av både oss och våran lärare, jag tyckte det var urkul. Anyways, jag satte mig brevid honom och jag kunde inte bestämma mig om han var söt eller inte. Sen var det självklart svårt för mig att göra denna bedömmning eftersom att jag bara såg honom i ögonvrån. Vi kör igenom hela lektionen och till slut frågar våran lärare
-Har ni några frågor?
Channette räcker upp handen och säger
-Jaa detta har egentligen inte med dethär att göra, men vem är mannen som du har med dig?
skratt, hahahohihhiahaha, lärarkandidaten svarar
-Äntligen, jag heter Daniel

Då kunde jag äntligen kolla in honom ordentligt. Fint hår, otroligt fina ögon, lite skäggstubb(så sexigt) om jag mins rätt så var kläderna snygga också, men. Ett stort MEN, när han log så förstördes bilden...., hans framtänder var snea och jag tänkte shit dethär kan inte vara sant. Sen stängde han munnen och han var snygg igen!

Sedan när vi fyra fnittriga tjejer går ut från klassrummet så säger Jessica
-Jag vet vem han är. Han brukade åka samma buss som mig när jag bodde i Hällby. Jag visste inte vad han hette, men han kallades RÖV!

Då sjönk han igen.., så min slutsats på om han var snygg eller inte finns det inget svar på., men jag kan säga sähär, jag har lärt mig att även den vackra svanen kan ha en liten ful anka i sig.

storken är inte svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0