mätt i magen, nu blir det glass

Det är en solig fredag idag. Jag har precis ätit lunch så nu borde jag egentligen börja med lite plugg, men jag ska nog ta det lugnt istället, det är ju faktiskt fredag + att jag har mens.. :s

Nu när jag sitter här vid datorn och tittar ut genom fönstret så börjar tankarna gå sina egna vägar igen.., jag tänker på året 2009, det är så mycket som har hänt. Jaghar varit i en massa olika länder och upptäckt nya saker, jag har blivit sviken, jag har tagit reda på vad som egentligen menas med falskhet.
Det är så jobbigt att skriva när man egentligen bara vill ställa sig på ett högt berg och skrika!

Skrika i dalens svarta tårar.




Nej nu måste jag äta lite Ben & Jerrys


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv det du vill skrika ut!

2009-10-04 @ 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0