snart blir det nog lite sömn

Livet forsätter alltid ellerhur?
Igår när Sebbe skulle åka ifrån mig ännu en gång så blev allt fel.., jag blev på något konstigt sätt sur.
Jag vill inte vara sur på honom, men nu för tiden så blir jag det så himla lätt. Iallafall, jag blev sur och ville inte pussa honom hej då, självklart gjorde min avvisning honom ledsen. Då blev jag ännu argare för jag tycker aldrig att han har en anledning till att vara ledsen på mig. Japp , jag är så dum i huvudet. Jag vet inte vad det är som gör mig så sur och arg, men det är något med Sebbe som retar upp mig så in i bomben!
Äsch, man kanske bara ska låta det vara.., låta livet gå vidare liksom.
Idag så är det bra mellan oss igen, är det inte konstigt?


I helgen så ska jag och Sebbe sova i bilen, någon som har erfarenhet av detta?
The Beatles är bra musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0