lilla festiga lördagen är här igen

Onsdag.., lillLördag, alltså varför? Behöver vi verkligen en till anledning till att festa? Hur många festar ikväll egentligen? jaa inte är det jag iallfall.

När jag gick i 8:an eller om det var7:an, aa men någonstans där så började jag att skriva dikter. Oj vad jag skrev, jag kunde gå till biblioteket efter skolan och bara sitta där och skriva. Det var mitt sätt att koppla av.
Nu går jag sista året på gymnasiet och jag skriver ingeting längre! jag tycker verkligen att det är tråkigt för det är något som jag tycker är så kul.., men min insperation och glöd är helt totalt borta.
Jag har försökt leta upp den många gånger, men ingen framgång. Förhoppningsvis så kommer min insperation komma tillbaka någon gång. Jag hoppas att den kommer tillbaka nu när jag har börjat blogga.
Om den kommer tillbaka inom någon snar framtid så ska jag göra detta till en dikt och livsfrågor bogg.
Skulle ni 27 som tydligen hade läst min blogg gilla det? eller ni kanske tycker att det jag skriver är ren smörja..?

Nej, nu måste jag gå ner och fortsätta klistra och klippa på min scrapbook som jag ska ge till Sebastian.
Jag gillar respons så var inte blyga, strawberry fields

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör ett försök, kan ju knappast skada mängden som läser din blogg (:

2009-09-30 @ 22:05:47
Postat av: Heidi

gör de, du är mysig du Dannie :)

2009-10-06 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0