men ohhh bajs.

Idag var min sista dag på dagiset. Kommer sakna alla söta barn och speciellt mina små favoriter :)
Sitter hos sebbe nu och har det tråkigt. Han är ute i garaget och roar sig med sin bil och jag är hungrig och saknar kompisar. Fick nyss reda på att de hade träffats idag, tänk vad man missar när man inte uppdaterar sig på facebook minst en gång per dag.

Min drogberoende till te har växt sig större. slukar minst en liter te om dagen nu.  När jag kommer till Kina ska jag köpa en väska som jag enbart ska fylla med te och olika te tillbehör. Jag längtar dit!
En till sak angående te som är bra är att jag har hittat en ny tekompis. Han och jag slukar te tillsammans varje onsdagkväll och vi kan snacka om te i evigheter.

Livet är underbart, ge mig bara lite mer pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0